קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

Tonkatsu-צלעות חזיר בסגנון אסייתי

Tonkatsu-צלעות חזיר בסגנון אסייתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון יפני טעים, אז תנו הזדמנות ל Tonkatsu - אסיה בסגנון חזיר צלע. מנה אחת מכילה 292 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. . הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, שום, חלבוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי לחם panko אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פריך תפוח קרמל כקינוח. מתכונים דומים: Tonkatsu-צלעות חזיר בסגנון אסייתי, צלעות חזיר אסיאתיות (רוטב סויה זנגביל), ו שיקגו - בסגנון בשר חזיר כריכים מתכון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. את יכולה לנסות שרדונה של אובר לורן ויניארד. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.