קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות86
מגזין

אבא קנטקי הום צ'יפס

אבא קנטקי הום צ'יפס
המתכון שצ'יפס הבית של אבא קנטקי יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 25 דקות. זה מנות ראשונות יש 200 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון מגיש 4 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו שאריות בייקון, תפוחי אדמה, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . מתכונים דומים: טוגנים בבית, צ'יפס ביתי, ו צ'יפס ביתי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.