קושיקשה
מוכן ב15 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

אגרוף תות

אגרוף תות
אגרוף תות יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 90 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך סוכר, מים, מיץ אננס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו אגרוף תות, אגרוף תות-בננה, ו תות להתיז אגרוף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערת אגרוף, שלבו את ארבעת המרכיבים הראשונים.
מרכיבים שתצטרך
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים גלידה; מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
מוסיפים ג ' ינג ' ר אייל; מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פרום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט ואחריהם טעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת בחומציות, טאנינים משיי וגימור אדמתי עדין.