קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

אורז ועדשים עם תפוחי אדמה

אורז ועדשים עם תפוחי אדמה
המתכון אורז קרפים עדשים עם תפוחי אדמה מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ארוחת הבוקר הזאת 660 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם כורכום, אורז, אוראד דאל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עדשים ובטטה דאל עם אורז אסור, בטטה קארי עדשים עם אורז, ו קרפים קמח אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אורז ועדשים בקערות נפרדות. מלא כל אחד עם מים כדי לכסות על ידי 2 אינץ ' ולספוג 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים עדשים מסננת ופרה במעבד מזון עם מים 3/4 כוס עד אור ורך, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לקערה גדולה.
4
מסננים אורז במסננת ופרה במעבד מזון עם 1/3 כוס מים עד צורות להדביק גרגירים, על 1 דקה. (להדביק אורז לא יהיה חלק כמו להדביק עדשים.) מערבבים אורז להדביק 3/4 כפית מלח לתוך להדביק עדשים.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו תסיסה תערובת, מכוסה בניילון נצמד, במקום חם (כ 27°) ללא טיוטה עד הוכפל בתפזורת, כ 24 שעות. (
מרכיבים שתצטרך
6
התערובת תהיה קלה ומקציפה.) מערבבים הנותרים 3/4 כוס מים 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו הבלילה לעמוד, מכוסה, במקום חם (כ 27°) ללא טיוטה 2 1/2 שעות.
1
שלב תפוחי אדמה עם מים מלוחים קרים לכסות על ידי 2 אינץ ' ב 2 1/2-ל 3 ליטר סיר ומבשל, נחשף, עד תפוחי אדמה הם רק במכרז, 15 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים תפוחי אדמה במסננת. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לקלף תפוחי אדמה לחתוך לקוביות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים שמן במחבת כבדה של 10 עד 12 אינץ ' על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז מבשלים זרעי חרדל, מכוסה חלקית במכסה, עד שהם מתחילים לקפוץ, 15 עד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עלי קארי וכמון ומבשלים, ערבוב, עד כמון הופך גוון כהה יותר, 10 עד 15 שניות. להפחית את החום נמוך בינוני, ולאחר מכן להוסיף בצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך אבל לא השחמה, 8 עד 10 דקות. מערבבים בצ ' ילה וכורכום ומבשלים, ערבוב, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים תפוחי אדמה, מים ומלח ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך בינוני, ואז מבשלים, מכוסה, ערבוב מדי פעם מועך תפוחי אדמה מעט, עד רוטב מעובה, 8 עד 10 דקות. להשליך עלי קארי.
מרכיבים שתצטרך
1
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 121°.
2
מורחים 1 כפית שמן על מחבת באמצעות מגבת נייר, ולאחר מכן לחמם על חום מתון עד חם אבל לא מעשן. לטבול 1/3 כוס יבש למדוד לתוך הבלילה, גורף בעדינות כדי למלא מבלי להסיט את הבלילה, ויוצקים לתוך מרכז מחבת (לגרד את הבלילה שנותר למדוד). במהירות להפיץ את הבלילה עם גב של כף קטנה בתנועה מעגלית כדי לכסות דק מחבת. (Dosa may be lacy around edge.)
מרכיבים שתצטרך
3
טפטוף קצה העליון של דוסה עם 1 כפית שמן ומבשלים עד החלק התחתון הוא זהב פריך, 1 1/2 עד 2 דקות. הפוך dosa מעל עם מרית מתכת לבשל, לחיצה מדי פעם, עד החלק התחתון הוא זהב חיוור, על 1 דקה יותר. (להתאים את החום למעלה או למטה במידת הצורך כדי למנוע overbrowning.)
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים דוסה לסדין אפייה גדול מרופד רדיד ולשמור חם, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, בתנור.
5
הפוך 9 עד 11 dosas יותר באותו אופן, העברה כמו מבושל גיליון אפייה בשכבה 1 והפרדת שכבות נוספות של dosas עם לסכל.
1
מורחים 1/3 כוס תפוח אדמה חם מילוי בשורה על פני אמצע כל dosa וקפלים רופף dosa מעל מילוי שלישים כמו מכתב.
מרכיבים שתצטרך
1
* הבלילה, לאחר תסיסה (24 שעות) ועמידה (2 1/2 שעות), ניתן להתקרר עד 24 שעות יותר.
2
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות ומערבבים בעדינות לשלב לפני הבישול.* Dosas, ללא מילוי, ניתן לבשל עד 1 שעה קדימה, כל הזמן, מכוסה בנייר כסף, בטמפרטורת החדר. מחממים דוסות בתנור 177° בין שכבות נייר עד חם, כ 10 דקות.* מילוי יכול להתבצע 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. לחמם, הוספת מים כדי לשחרר מילוי במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'8קארי טרי או מופשר עלים קפואיםקארי טרי או מופשר עלים קפואים1ירוק טרי צ'ילה (כגון תאילנדי או סראנו; 2 1/2 אינץ'), טחון, כולל זרעיםירוק טרי צ'ילה (כגון תאילנדי או סראנו; 2 1/2 אינץ'), טחון, כולל זרעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואליווי: צ'אטני מנגו בבקבוקליווי: צ'אטני מנגו בבקבוק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכוםכורכום1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורד דאל (עדשים לבנים מפוצלים; 5 עוז)אורד דאל (עדשים לבנים מפוצלים; 5 עוז)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוך (לא מומר; 10 עוז)אורז לבן גרגיר ארוך (לא מומר; 10 עוז)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה זהב יוקון, כולם בערך באותו גודל (4 בינוני)תפוחי אדמה זהב יוקון, כולם בערך באותו גודל (4 בינוני)

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Les Hauts דה Lagarde בורדו בלאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.