קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז מטוגן (Sinangag)

אורז מטוגן (Sinangag)
המתכון אורז מטוגן (Sinangag) יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 30 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. לכי לחנות וקחי שום, ביצים, חזיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 26%. מתכונים דומים: Sinangag (אורז מטוגן שום פיליפיני), שום אורז מטוגן / איך לעשות Sinangag, ו Sinangag-אורז מטוגן כרובית שום.

הוראות

1
מחממים 2 כפיות שמן במחבת; מבשלים את הביצים בשמן החם עד שנקבע, 3 עד 5 דקות. מגניב לחתוך סרטים דקים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מחממים 2 כפיות שמן נוספות במחבת גדולה; מטגנים את השום בשמן, מועכים אותו תוך טיגון עד חום בהיר וכמעט פריך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את האורז ומערבבים היטב עד שהוא מעורבב היטב עם השום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
אורזאורז
4
מוסיפים את רוטב הסויה ומערבבים שוב; מבשלים 2 דקות. מערבבים את החזיר לתוך התערובת; לבשל ומערבבים עוד 5 דקות. מקפלים את הביצה הפרוסה לתערובת ומבשלים עד חם, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
ביצהביצה
חםחם

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.