קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

אורז מטוגן אננס

אורז מטוגן אננס
אורז מטוגן אננס יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 289 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . אם יש לך פיסות אננס, שיני שום, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד אננס tidbits אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כוסות יוגורט סלסה פירות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו אורז מטוגן אננס, אורז מטוגן אננס, ו אורז מטוגן אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן אורז על פי הוראות החבילה ולהניח בצד. בקערה בינונית, לשלב אננס, בצל, צ ' ילה וכוסברה; לערבב ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
חום 1 כף שמן במחבת, שרימפס מטוגנים עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר שרימפס ממחבת. באותו מחבת, מעל חום בינוני, להוסיף שמן שנותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מטגנים שום עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אורז מבושל ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים רוטב דגים, רוטב סויה וסוכר. מערבבים ומחממים ביסודיות. מקפלים בתערובת אננס ושרימפס.
מרכיבים שתצטרך
7
חום דרך.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.