קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

אורז מטוגן סיני

אורז מטוגן סיני
המתכון אורז מטוגן סיני מוכן בסביבות 5 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 581 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. גשו לסופר וקנו אורז בסמטי, אפונה, שמן זית extravirgin, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך, בשר בקר וברוקולי-אורז [aka לא סיני לא מטוגן לא אורז], ו אורז מטוגן ירקות סיניים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.