קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

אורז מטוגן" עוף מטוגן

אורז מטוגן
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית ידידותית? אורז מטוגן לא מבושל יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 418 קלוריות. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 2 אוהדים. אם יש לכם חזה עוף, שמן צמחי, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז דקה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. נסו גלידה מטוגנת., עוף לא מבושל, ו עוף לא טרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עוף; מבשלים ומערבבים 5 דקות. או עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מוסיפים מרק ורוטב סויה. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
מרקמרק
4
מערבבים ירקות ואורז; לכסות. להפחית את החום נמוך; לבשל 5 דקות. מערבבים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.