קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

אורז מטוגן עם בזיליקום תאילנדי (khao Pad Bai Kraprow)

אורז מטוגן עם בזיליקום תאילנדי (khao Pad Bai Kraprow)
המתכון אורז מטוגן עם בזיליקום תאילנדי (khao Pad Bai Kraprow) מוכן בערך 7 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל סיני. זה מנות ראשונות יש 311 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה של ויליאמס סונומה יש 23 אוהדים. אם יש לך בצל ירוק, אורז, עלי בזיליקום תאילנדי בתקיפות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: אורז מטוגן טבעוני תאילנדי (Khao Phad Jay), מרק אורז תאילנדי קאו טום, ו קארי אורז תאילנדי עם עוף Herbed (קאו מוק גאי).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.