קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות98
מגזין

אטריות בוטנים קארי אדום

אטריות בוטנים קארי אדום
המתכון האדום קארי אטריות בוטנים מוכן תוך כ 25 דקות, וזה בהחלט עצום חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה עד 26 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 559 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו ציר עוף, נבטי שעועית מונג, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: אטריות בוטנים קארי אדום, קארי שרימפס תאילנדי מתוק עם אטריות בוטנים, ו אטריות קארי דלעת-בוטנים עם חמישה תבלינים צרוב צדפות ושרימפס.

הוראות

1
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את הספגטי עד שהוא אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז את הספגטי ולשטוף מתחת למים קרים עד קריר.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז טוב מאוד.
4
בינתיים, במעבד מזון, לשלב את חמאת בוטנים עם מיץ ליים, להדביק קארי אדום, מלאי ו 1/4 כוס עלי כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה פירה. מתבלים את הרוטב במלח.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה גדולה, לזרוק את הספגטי עם רוטב בוטנים, נבטי שעועית, בצל ירוק וגזר עד מצופה היטב. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים לקערות ומפזרים את עלי הכוסברה הנותרים ואת הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.