קושיקשה
מוכן ב37 דק.
מנות1
ציון בריאות88
מגזין

אטריות צבעוניות בסגנון תאילנדי

אטריות צבעוניות בסגנון תאילנדי
אטריות צבעוניות בסגנון תאילנדי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2160 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 114 גרם שומן. אם יש לך מלח, בוטנים, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו אטריות צבעוניות בסגנון תאילנדי, בשר בסגנון תאילנדי עם אטריות, ו אטריות קארי אדומות בסגנון תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
אני מוצא שהמנה היא מאוד פשוטה להרכיב ברגע שהכל מוכן ומחכה ליד התנור.מרתיחים קצת מים במהירות blanch את שעועית מונג במשך לא יותר מ 20 שניות, זן ולהפעיל מים קרים על פני אותם כדי להגן על crispness שלהם.באמצעות אותו סיר, להרתיח את אטריות אורז במשך 3 עד 5 דקות. הם היו צריכים להיות עדינים, אבל עדיין יש להם הרבה גמישות. כאשר מבושל, מסננים ולהפעיל מים קרים עליהם כדי למנוע מהם מקבל דביק.צור את הרוטב בקערה על ידי שילוב: מיץ ליים, סוכר, רוטב סויה, רוטב צ ' ילי ורוטב עגבניות. (*הערה: הפרופורציות של רוטב צ ' ילי ורוטב עגבניות ניתן לשנות בהתאם כמה חריף אתה אוהב את האוכל שלך. אני בדרך כלל להשתמש 2 חלקים רוטב צ ' ילי וחלק אחד עגבניות).באמצעות ווק גדול, מחממים את השמן ומערבלים את השום סביב כ 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הגזר המגורד וג ' ינג ' ר מערבבים ומטגנים אותם לדקה אחת.באמצעות מרית, לדחוף את הגזר לאורך הצדדים של ווק ויוצקים את הביצים למרכז.מהר לטרוף את הביצים.כאשר הביצים להגדיר, יוצקים ברוטב ולהוסיף את הטופו, ערבוב בקצרה עד טופו כבר התחמם מצופה ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שאר החומרים לווק, (בצל ירוק, אטריות ובוטנים) זורקים אותם עד שהחומרים חולקו באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים מיד לטעם הטוב ביותר ומרקם!