קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אמנון מלוח עם סרטי קישואים פריכים

אמנון מלוח עם סרטי קישואים פריכים
אמנון מלוח עם סרטי קישואים פריכים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 101 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 818 קלוריות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך אמנון, קישואים, לקחת על מזון וצילום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. נסו גזר לבן מחית עם סרטי גזר לבן פריכים, סרטי קישואים, ו סרטי גזר וקישואים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.