קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אמפנדס בטטה

אמפנדס בטטה
אמפנדס בטטה יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 531 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, בטטות גארנט, קמח לא סופג, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-45 דקות. נסו עדשים צמחוניים ואמפנדות בטטה, עדשים, כרוב & Ampanadas בטטה עם רוטב Chimichurri שמנת, ו Empanadas הודו ופירה תפוחי אדמה-Empanadas De Pavo (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Parador Tempranillo. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Parador Tempranillo
Parador Tempranillo
2012 Parador Tempranillo יש פרופיל פירות חזק, מאפיין של העונה שמש חם גדל. מזכיר קלאסי ריברה דל Duero בסגנון, היין יש פירות אדומים בהירים הערות סגול, עם גימור סלעי, יבש קלאסי. הבציר הראשון מכרם הכרכרות.תערובת: 100% Tempranillo