קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

אמפנדס מטוגנות

אמפנדס מטוגנות
נסו אמפנדס מטוגנות, אמפנדס בקר מטוגן מהיר (Pastel de Carne), ו אמפנדס דה פיאן (אמפנדס מלא בוטנים ותפוחי אדמה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקמח והמלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בקיצור באמצעות בלנדר מאפה, או צובטים לחתיכות קטנות באמצעות האצבעות שלך, עד התערובת דומה פירורים גסים. השתמש במזלג כדי לערבב במים כמה כפות בכל פעם, עד התערובת יוצרת כדור. לטפוח לתוך כדור, ולשטח מעט. לעטוף בניילון נצמד ולאוורר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
3
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך. להתפורר בבשר, ומתבלים במלח, פפריקה, כמון ופלפל שחור. מבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד בשר הוא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
בצלבצל
בקרבקר
מלחמלח
5
מסננים שומן עודף, ומערבבים את הצימוקים והחומץ. מקררים עד שמצוננים, ומערבבים את הביצים המבושלות היטב.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
חומץחומץ
ביצהביצה
6
טופס את הבצק לתוך כדורי 2 אינץ'. על משטח מקומח, מגלגלים כל כדור לעיגול דק. כפית חלק מתערובת הבשר על המרכז, ואז לקפל לצורות חצי ירח. לאטום את הקצוות על ידי לחיצה עם האצבעות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
בשרבשר
גלולגלול
7
שמן חום בטיגון עמוק ל 365 מעלות F (180 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
מניחים פשטידה אחת או שתיים לתוך הטיגון בכל פעם. לבשל במשך כ 5 דקות, הופך פעם לחום משני הצדדים.
9
מסננים על מגבות נייר, ומגישים חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2ביצים מבושלות היטב, קלופות וקצוצותביצים מבושלות היטב, קלופות וקצוצות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן לטיגון, או לפי הצורךשמן לטיגון, או לפי הצורך2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, או לפי הצורךמים, או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן