קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

אנצ'ילדה תפוחי אדמה

אנצ'ילדה תפוחי אדמה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו אנצ'ילדאן תפוחי אדמה. זה הר ד ' אובר יש 373 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו זה משרת 12 . 12 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו תפוחי אדמה, תירס גרעין, גבינה מעובדת ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 62%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ערימת אנצ'ילדה בטטה, ערימת אנצ'ילדה בטטה, ו תבשיל תפוחי אדמה אנצ'ילדה עוף.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה וכבדה על אש בינונית. מבשלים את תפוחי האדמה הגרוסים עד להזהבה משני הצדדים. בקערה קטנה שלבו את הגבינה המעובדת המומסת עם קוביות העגבניות עם הצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מעובדתגבינה מעובדת
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מערבבים פנימה מחצית מהאפונה ומחצית התירס, ומועכים אותם לתוך תפוחי האדמה החשיש. בשילוב טוב מוסיפים את יתרת האפונה והתירס; המשך לרסק לשילוב. מערבבים בערך 1 כוס מתערובת הגבינה והעגבניות ומערבבים היטב. מבשלים 10 דקות, או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
תירסתירס
אפונהאפונה
3
כף את תערובת תפוחי האדמה לטורטיות וגלגל כמו בוריטו. לחנוק עם תערובת גבינה / עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנצ ' ילדה עם פינו נואר, ריזלינג ורוז ספארקום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.