קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות40
מגזין

אספרגוס ועגבניות איטלקית

אספרגוס ועגבניות איטלקית
המתכון אספרגוס ועגבניות איטלקי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה ו 10 דקות. והוא יספק כ 10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, ומתכון טבעוני יש 79 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חניתות אספרגוס, עגבניות שזיף, רוטב ויניגרט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. נסו אספרגוס עם עגבניות, עגבניות ממולאות איטלקיות, ו עגבניות איטלקיות אפויות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אספרגוס ועגבניות בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להוסיף רוטב; לזרוק מעיל.
3
מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casaloste קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.