קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

אפוי פריך

אפוי פריך
אפוי פריך עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 43 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 580 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קורנפלקס, מרווה טחון, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו בקלה אפוי פריך, דגים אפויים פריכים, ו ביצים אפויות פריכות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 425 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים מדף במחבת צלייה או על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת צלייהמחבת צלייה
3
יש לשטוף את העוף במים קרים; לטפוח יבש. בקערה רחבה או על צלחת, מתבלים את הקמח במלח ופלפל 1/4 כפית. לדלות כל חתיכת עוף דרך הקמח כך שהוא מצופה באופן מלא, ברז נגד הקערה כדי לנער את עודף קמח ולהניח בצד. זרוק את הקמח.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
הנה מגיע חלק הילדים כמו הכי טוב: לרסק את קורנפלקס על ידי הצבת אותם בשקית פלסטיק resealable גדול, בזהירות לחיצה על התיק כדי לדחוף את האוויר. לאטום את התיק (עם קצת אוויר בפנים ככל האפשר) ולרוץ על פתיתים עם מערוך. פתח את התיק ושפוך את הפתיתים המרוסקים לתוך קערה רחבה או על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
קורנפלקסקורנפלקס
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך
קערהקערה
5
בקערה גדולה (גדולה מספיק כדי לדלות את חתיכות העוף), מערבבים את החמאה, חרדל, פלפל קאיין, פפריקה ומרווה. תן לכל חתיכת עוף מקורנת אמבט חלב טוב ולאחר מכן לגלגל בפירורי קורנפלקס.
מרכיבים שתצטרך
פירורי פתיתי תירספירורי פתיתי תירס
פלפל קאייןפלפל קאיין
חתיכות עוףחתיכות עוף
חלב-חמאהחלב-חמאה
עוף שלםעוף שלם
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
גלולגלול
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מסדרים את חתיכות העוף על המדף ומניחים בתנור החם. מבשלים 15 עד 20 דקות, מנמיכים את החום ל 375 מעלות ומבשלים עוד 25 עד 30 דקות, עד מבושל דרך ופריך. המיצים צריכים לרוץ ברור כאשר הבשר הוא פירסינג עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
תנורתנור
7
מגישים עם ירקות קלים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
8
צילום: Con Poulos