קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

אפל שרלוט עם קינמון Sabayon

אפל שרלוט עם קינמון Sabayon
אפל שרלוט עם קינמון Sabayon הוא צמחוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 1027 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. אם יש לכם קינמון טחון, סוכר, תפוחים סבתא סמית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 61%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אפל שרלוט, אפל שרלוט, ו Apple Pan Charlotte.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
התחל על ידי ביצוע המילוי. הגדר מחבת סאוט גדולה או מחבת צלייה מעל חום בינוני ולהוסיף חמאה. לקלף ולחתוך את הלחיים תפוחים ואז לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ'. לאחר החמאה נמסה רק מתחיל קצף, להוסיף תפוחים, גירד שעועית וניל תרמיל, מיץ לימון, סוכר חום וקינמון. לזרוק מעיל היטב לבשל במשך 20 עד 25 דקות עד תפוחים הם רק מכרז ונוזל התאדה. הרוטב יהיה קרמל מעט צריך להיות צבע כהה נחמד, עשיר.
מרכיבים שתצטרך
3
בצלחת רדודה, להפוך את הבלילה על ידי שילוב ביצים, חלב, סוכר וקינמון. מערבבים עם מקצף עד בשילוב מלא.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים תנור ל 375 מעלות F בנדיבות חמאה וסוכר 4 (1 כוס) ramekins.
מרכיבים שתצטרך
5
הפוך ramekin, או להשתמש חותך עגול, על מחצית פרוסות הלחם כדי להשתמש כמדריך לחתוך עיגולים. אלה יהיו הבסיסים העליון של charlottes - אתה צריך 8 בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את פרוסות הלחם האחרות לחצי לאורכו.
מרכיבים שתצטרך
7
עבודה עם העיגולים. מעיל קל בבלילה ומניח בתחתית כל ramekin. טובלים קלות את המלבנים האחרים של לחם בבלילה, ולאחר מכן להשתמש בהם כדי קו הקירות של כל ramekin-עומד אותם זקוף סביב ההיקף עוזב בליטה כי מאוחר יותר להשתמש כדי לקפל מעל ולאטום את שרלוט. זה צריך לקחת על 6 רצועות לכל ramekin. למלא כל עובש עם תפוחים וכמה קרמל מהמחבת. מקפלים על הקצוות כדי לאטום אותו לחלוטין ומפזרים את צמרות עם קצת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים במרכז התנור במשך 20 עד 25 דקות. אם צמרות חום מהר מדי,לכסות באופן רופף עם נייר. כאשר נעשה, הלחם יהיה נפוח מעט, הקצוות יהיה חום ואת הסוכר על גבי יהיה קרמל. אפשר להתקרר מעט, ולאחר מכן להפעיל סכין סביב הקצוות ולהפוך על צלחות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם קינמון sabayon.
מרכיבים שתצטרך
10
כדי להפוך sabayon, לשלב מרכיבים בקערת ערבוב גדולה ולהגדיר מעל סיר מים רותחים על אש נמוכה, כלומר דוד כפול.
מרכיבים שתצטרך
11
להקציף (אתה יכול להשתמש מקצף חשמלי כדי להקל על זה) עד התערובת הופכת אור ורך והנפח כמעט מכפיל.