קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

ארוחת אורז ספרדית

ארוחת אורז ספרדית
סעודת אורז ספרדית היא מנה עיקרית ללא גלוטן. מתאים ל-6 מנות. מתכון זה מכסה 28% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-27 גרם חלבון, 13 גרם שומן ובסך הכל 558 קלוריות. זהו מתכון זול למדי לחובבי האוכל האירופי. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם בשר בקר טחון, אורז חום, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 72%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו ארוחת נקניק ספרדית, ארוחת עוף ספרדית בגריל וארוחת אורז וירקות איטלקית.

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז. מערבבים פנימה את האורז, רסק העגבניות, המים, הצ'ילי, הזיתים ותיבול הצ'ילי. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10-12 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
כ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביותכ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביות
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מסירים מהאש.
3
מפזרים גבינה; מכסים ומניחים לעמוד עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה