קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

ארוחת הערב הפשוטה האהובה על מגי באנגלית: סלמון עלום עם רוטב שמיר דיז'ון, מלפפון ולחם כהה, תפוחי אדמה חדשים עם מנטה

ארוחת הערב הפשוטה האהובה על מגי באנגלית: סלמון עלום עם רוטב שמיר דיז'ון, מלפפון ולחם כהה, תפוחי אדמה חדשים עם מנטה
ארוחת הערב הפשוטה האהובה על מגי באנגלית: סלמון עלום עם רוטב שמיר דיז'ון, מלפפון ולחם כהה, תפוחי אדמה חדשים עם נענע עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 652 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו זר של טרגון, תפוחי אדמה חדשים עור, עלה דפנה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. עם כפית ציון 69% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: ארוחת הערב הפשוטה האהובה על מגי באנגלית: סלמון עלום עם רוטב שמיר דיז'ון, מלפפון ולחם כהה, תפוחי אדמה חדשים עם מנטה, סלמון מבושל בתנור א לה פייג'עם שמיר, בצל וידאלי מלפפון להתענג, ו סלמון עם רוטב שמיר דיז'ון.

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה בסיר ומכסים במים. מכסים את הסיר ומביאים מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים כמות נדיבה של מלח גס למים, כמה צביטות בריאות. להפחית את החום בינוני ומרתיחים מכוסים עד במכרז, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים פילה סלמון במחבת עמוקה גדולה או לחלק בין 2 מחבת אם אין לך מחבת גדולה מספיק כדי להכיל את כל 8 מנות. המנות הנוספות יספקו סלמון מבושל לעוגות סלמון בלילה אחר.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים יין ומים למחבת כך שרק החלק העליון של הסלמון חשוף.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף עלה דפנה וזר של כמה גבעולים כל טרגון טרי, שמיר ופטרוזיליה למחבת ולהגדיר אותו לתוך הנוזל.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את המחבת או מחבתות על חום גבוה ולהביא את הנוזל לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ולכסות את המחבת. סלמון Poach במשך 10 דקות או, עד דגים הוא מוצק ואטום.
מרכיבים שתצטרך
7
לנקז תפוחי האדמה שלך ולהחזיר אותם לסיר החם.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים חמאה לסיר והופכים תפוחי אדמה כדי לצפות אותם קלות בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים נענע וסוכר על תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
10
מערבבים שמנת חמוצה עם חרדל דיז ' ון ועשבי תיבול קצוצים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר סלמון מנוזל הבישול עם מרית דקה. להזמין 3 מנות של הסלמון ולמקם במקרר או להקפיא לארוחת עוגות סלמון.
מרכיבים שתצטרך
12
כדי לשרת, מניחים חתיכת סלמון על צלחת ומקשטים ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים ריבועי pumpernickel, גרגיר נחלים ומלפפון פרוס לאורך הצד של הדג.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים תפוחי אדמה אדומים שנטבעו לצלחת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס2(חוֹרֶף)חרדל דיז'ון מוכןחרדל דיז'ון מוכן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1מלפפון אנגלי או חסר זרעים, פרוס דקמלפפון אנגלי או חסר זרעים, פרוס דק1עלה דפנה, טרי או מיובשעלה דפנה, טרי או מיובש3(חוֹרֶף)נענע טרי קצוץ, קומץ עלים, קצוץ דקנענע טרי קצוץ, קומץ עלים, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעשבי תיבול קצוצים, 3 ספריגים כל טרגון, שמיר ופטרוזיליהעשבי תיבול קצוצים, 3 ספריגים כל טרגון, שמיר ופטרוזיליה4פרוסותלחם פומפרניקל, רובעלחם פומפרניקל, רובע907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אדום עור קטן תפוחי אדמה חדשיםאדום עור קטן תפוחי אדמה חדשים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון נורווגי טרי, ארוז בנפרד במחלקת דגים או בשוקפילה סלמון נורווגי טרי, ארוז בנפרד במחלקת דגים או בשוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1sprigזר טרגון טרי, שמיר ופטרוזיליה קשור עם מחרוזת המטבחזר טרגון טרי, שמיר ופטרוזיליה קשור עם מחרוזת המטבח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1צרור גרגיר נחלים טריים, שטף וגזוםצרור גרגיר נחלים טריים, שטף וגזום

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.