קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

ארוחת ערב: שרימפס טקילה

ארוחת ערב: שרימפס טקילה
ארוחת ערב: חסילון טקילה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 48 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 498 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 3 . לכו לחנות ותביאו שרימפס, שמנת, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הטקילה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טקילה-עוגיות ליים סוכר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: BLT עם אבוקדו ושרימפס, ארוחת ערב הלילה: מק צ'ו עם שרימפס, ו ארוחת ערב: שרימפס ודגנים עם ארוגולה.

הוראות

1
ממיסים את החמאה על אש בינונית גבוהה. כאשר החמאה נעשית קצף, להוסיף את השרימפס. מבשלים עד שהם נעשים, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
2
הסר את המחבת מהחום והוסף את הטקילה. אם אתה מרגיש מנוסה במיוחד עם אש ויש לי מטף קרוב, להטות את המחבת לכיוון הלהבה הפתוחה כדי להצית את האלכוהול. ואז להחזיר אותו למבער ולבשל עד הלהבה שוככת.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
טקילהטקילה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
זרוק את התוכן לקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את השמנת החמוצה ואת הבצל הירוק ומפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בצל ירוקבצל ירוק
מלחמלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.