קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

ארטישוק ממולא איטלקי של אמא

ארטישוק ממולא איטלקי של אמא
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו את הארטישוקים הממולאים האיטלקיים של אמא. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. ראש לחנות ולקחת מלח, בצל, טפטוף על שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ארטישוק ממולא איטלקי, ארטישוק ממולא איטלקי, ו ארטישוק ממולא איטלקי.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. מונטה ברנרדי סאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
רובי אדום במראה. הניחוחות אופייניים לזנים: אלגנטי, פירותי, פטל שחור, דובדבן, סגול, ותווים מינרלייםיבש, חם, רך למדי על החיך. טעים, טרי ומעט טאני בגימור אינטנסיבי וארוך.