קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

אשכולות חמוציות

אשכולות חמוציות
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתים וראשוניים לקופסת המתכונים שלך, אשכולות חמוציות עשויים להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 42 סנט למנה, מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-3 גרם חלבון, 14 גרם שומן ובסך הכל 225 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מתכון זה אהוב על 2 אוכלים וטבחים. זה עובד הכי טוב בתור תוספת, והוא נעשה תוך כ-20 דקות. אם יש לכם אגוזי קשיו, חמוציות, שוקולד צ'יפס חצי מתוק וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: אשכולות פקאן חמוציות, אשכולות חמוציות ושקדים ואשכולות חמוציות שקדי שוקולד.

הוראות

1
בסיר כבד או במיקרוגל, ממיסים את השוקולד צ'יפס; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את החמוציות והקשיו. זרוק כפיות על תבנית מרופדת בנייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
יכול ציפוי שוקולד או וניליכול ציפוי שוקולד או וניל
קופסאות תערובת מאפין אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)קופסאות תערובת מאפין אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)
קשיוקשיו
ציוד שתשתמש בו
צינורות כל אחד) בצק עוגיות סוכר בקירורצינורות כל אחד) בצק עוגיות סוכר בקירור
1-1/2 כוסות (12 אונקיות) יוגורט וניל1-1/2 כוסות (12 אונקיות) יוגורט וניל
1 (2.1 אונקיה) חבילה ללא סוכר לבשל ולהגיש תערובת פודינג וניל1 (2.1 אונקיה) חבילה ללא סוכר לבשל ולהגיש תערובת פודינג וניל
2
מניחים לעמוד עד להתייצבות. מאחסנים בכלי אטום.