קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

באפלו בסגנון כנפיים חמות עם רוטב טבילה גבינה כחולה

באפלו בסגנון כנפיים חמות עם רוטב טבילה גבינה כחולה
באפלו בסגנון כנפיים חמות עם רוטב גבינה כחולה טבילה היא ללא גלוטן מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 737 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו שמנת, מלח ופלפל, רוטב דאש ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-336 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. נסו כנפי צ'ילי עם רוטב טבילה חוות גבינה כחולה, כנפי באפלו עם רוטב גבינה כחול חריף, ו נגיסות עוף באפלו עם רוטב טבילת גבינה כחולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.