קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

באפלו צ'ילי קון קרנה

באפלו צ'ילי קון קרנה
באפלו צ'ילי קון קרנה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 416 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. אם יש לכם אבקת צ'ילי, שעועית פינטו, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה די טוב. נסו אכילה נקייה צ'ילי קון קרנה (סיר מיידי),

הוראות

1
בקומקום גדול או בתנור הולנדי, בשר חום בשמן; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל ופלפל ירוק; מטגנים במשך 5 דקות. מערבבים את שאר החומרים ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 1-1 / 2 עד 2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
בצבע צהוב קש חיוור עם הדגשים ירוקים גלויים ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.