קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

באקלה

באקלה
בקלה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אופור שלך. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, יש בו בסה"כ : 292 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. לכו לחנות ואספו חומץ בלסמי אמיתי, אורגנו, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -10 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 62%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם באקלה, באקלה לבנה, ו מרק באקלה.

הוראות

1
לאחר שהקלה ספגה את הזמן הנדרש, הוציאו מהמים וייבשו. בעזרת סכין פילה חדה מאוד פורסים את הקלה לפרוסות דקות מאוד ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
סכין פילהסכין פילה
2
בקערה קטנה ולא תגובתית, שלבו את עשבי התיבול והעגבניות הצלויות בתנור וזרקו עם מיץ הלימון, שמן הזית והמלח והפלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
3
מחלקים את הבקלה באופן שווה בין 4 צלחות ארוחת ערב צוננות. מעל כל מנה תלולית של הסלט, מזלפים שמן זית כתית מעולה וחומץ בלסמי באיכות הטובה ביותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
בקלה מלחבקלה מלח
4
מחממים תנור ל 250 מעלות. זורקים את כל החומרים יחד ומניחים את הבשר כלפי מעלה על מתלה היושב על תבנית. צולים בתנור במשך 2 עד 3 שעות עד שהעגבניות מיובשות אך עדיין רכות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת עבור בקלה מלח. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.