קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

בהחלט עוגיות שוקולד צ'יפס חטא

בהחלט עוגיות שוקולד צ'יפס חטא
עוגיות שוקולד צ'יפס שוקולד חוטאות לחלוטין יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 223 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, שוקולד, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. . וזה די גרוע. מתכונים דומים: ממש חטא! פודינג טופי דביק עם רוטב פקאן טופי, עוגיות שוקולד צ'יפס אגוז מלא {עוגיות שוקולד צ' יפס האהובות עליי}, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ללא ביצים / עוגיות שוקולד צ' יפס רכות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). במיקרוגל או מעל דוד כפול, להמיס שוקולד לא ממותק וחמאה יחד, ערבוב מדי פעם עד חלקה. לנפות יחד קמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, ומלח; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור
2
בקערה בינונית, לנצח סוכר, ביצים, וניל עד אור.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בתערובת השוקולד עד מעורבב היטב. מערבבים את החומרים מנופים לסירוגין עם שמנת חמוצה, ולאחר מכן מערבבים בשוקולד צ ' יפס. טיפה על ידי כף מעוגלתעל גבי יריעות עוגיות ungreased.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית אפייה במשך 5 דקות לפני העברה למתלה תיל כדי להתקרר לחלוטין. לאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור