קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

בולגוגי של מיקה

בולגוגי של מיקה
המתכון של מיקה בולגוגי מוכן תוך כ 15 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. במנה עיקרית זו יש 465 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך בשר בקר, דבש, יין אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. נסו בולגוגי יונגול (מרק בולגוגי קוריאני), הפיצה העליונה של מיקה, ו דבש של מיקה וסלמון מזוגג סויה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.