קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

בועט צ'ילי בירה הודו חריף

בועט צ'ילי בירה הודו חריף
בועט צ'ילי בירה הודו חריף עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 8 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 285 קלוריות. אם יש לכם בצל, הודו טחון, פלפלי צ'יפוטלה ברוטב אדובו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 45 דקות. 22 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה מצוין. צ'ילי עוף פיקנטי עם עוגיות בירה דלעת, בירה בגריל - עוף יכול עם שפשוף צ'ילי חריף, ו נקניקיית עוף פיקנטית צ'ילי בירה שעועית לבנה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית מחממים את שמן הזית ומבשלים את הודו עד שהוא כבר לא ורוד; מפזרים את בשר ההודו עם פפריקה, מלח ופלפל שחור. מערבבים פנימה את פלפלי הג 'לפנו, הבצל, השום, הסלרי, הפלפל הירוק ופלפלי הצ' יפוטלה, ואז מבשלים תוך ערבוב לעיתים קרובות עד שבשר ההודו נשבר להתפורר והבצל שקוף, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים פנימה את קוביות העגבניות, רוטב העגבניות, שעועית הצ 'ילי, הבירה הכהה, רוטב ווסטרשייר, תיבול הצ' ילי וטעם עשן נוזלי. מנמיכים את האש ומבשלים במשך לפחות 2 שעות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
כ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביותכ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)
בירה שחורהבירה שחורה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. בודגאס נברן ברוט קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן ברוט קאווה
בודגאס נברן ברוט קאווה
לנוורן ברוט וינטג ' ניחוחות פרחים אקספרסיביים ומלוחים, לחם קלוי והדרים. טעמי הדרים ופירות אבן חריפים, נעימים, קלים ונקיים בחיך הם בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה בשמפניה נהדרת.קאווה הם מאוד תכליתי כמו אפדריט אם לפני הארוחה, ללוות קינוח לאחר מכן (הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. בציר נוורן ברוט זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ואירועי "עמידה" אחרים.