קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

בוריטוס סטייק

בוריטוס סטייק
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית,אז נסו בוריטוס סטייק פלנק. מתכון זה מכין 2 מנות עם 442 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. לכו לחנות ואספו שמנת, סטייק אגף בקר, שעועית שחורה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 59%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: סטייק צד, סטייק צד, ו סטייק צד.

הוראות

1
מפזרים סטייק עם מלח ופלפל. במחבת קטנה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים סטייק בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 3-4 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לאומץ הרצוי (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 מעלות; בינוני, 160 מעלות; כל הכבוד, 170 דקות).
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
2
פורסים דק סטייק על פני התבואה; מניחים במרכז כל טורטיה. למעלה עם אורז, אבוקדו, שעועית, שמנת חמוצה, סלסה, בצל וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
שעועיתשעועית
דגניםדגנים
בצלבצל
סלסהסלסה
סטייק.סטייק.
אורזאורז
3
מגלגלים; מגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פסטל הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי לבוריטו. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.