קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

בישול איטי : גאמבו פירות ים

בישול איטי : גאמבו פירות ים
המתכון לבישול איטי : גאמבו פירות ים יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 25 דקות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 366 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם בייקון, שיני שום, במיה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: מבשלים לאט פירות ים גאמבו, ג'מבו מבושל לאט, ו סיר ג'מבו איטי.

הוראות

1
במחבת גדולה, מעל חום בינוני, מבשלים את הבייקון עד פריך. עם כפית מחוררת, להעביר את הבייקון לבישול איטי 4-6 ליטר. להיפטר מכל אבל ציפוי דק של שומן מן המחבת.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
בישול איטיבישול איטי
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הסלרי, הבצל, הפלפל הירוק והשום למחבת ומבשלים על אש בינונית, מערבבים לעתים קרובות, עד שהירקות רכים, כ -10 דקות. כפית את הירקות לתוך התנור ולהוסיף את המרק, עגבניות (עם הנוזל שלהם), ווסטרשייר, מלח, טימין. מכסים ומבשלים על אש נמוכה במשך 4 שעות, או על גבוה במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
סלריסלרי
שוםשום
מרקמרק
בצלבצל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את השרימפס, בשר סרטנים, במיה, ומבשלים 1 שעה יותר בחום נמוך או 1/2 שעה יותר גבוה.טיפ: ברגע שהמרכיבים נמצאים בסיר והכיריים האיטיים מבעבעים, אל תרימו את המכסה.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
שרימפסשרימפס
במיהבמיה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
סירסיר
4
בריחת חום וקיטור. אם תעשה זאת, תאבד 20 דקות משוער של זמן בישול.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות פאזו דה Galegos אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Pazo de Galegos Albarino
Pazo de Galegos Albarino
זה 100% אלברינו הוא יין ייחודי באמת אקספרסיבי מגיע גפנים מניבים נמוכה. באמצעות שימוש בתסיסה מלולקטית חלקית, היין מציג רעננות רבה יותר וביטוי ארומטי. יין בצבע קש זה מתגאה בניחוחות של תפוח ירוק, הדרים קלים ונימות פרחוניות. על החיך יין זה הוא התגלמות הטריות עם ביטוי טארט קל של אותו תפוח ירוק והדרים. החומציות הגבוהה במקצת היא סיבה לחגיגה כמו יין זה יהיה זוג להפליא עם כל מספר של מאכלים מתובלים או עשירים יותר.