קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

בית הקפה המודרני - עוגות דגים מודרניות

בית הקפה המודרני - עוגות דגים מודרניות
בית הקפה המודרני - עוגות דגים מודרניות הוא מתכון פסקטארי עם 6 מנות. בבמנה עיקרית זו יש 354 קלוריות, 24 גרם חלבון ו-23 גרם שומן למנה. תמורת 3.4$ למנה, מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלכם של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ- Foodnetwork יש 2 מעריצים. אם יש לכם לחם, חמין, ג'ינג'ר טרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 23 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 76%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מודרני קוקטייל מס' 2, מודרני פאנץ' ודני מודרני.

הוראות

1
שלבו את המרכיבים שלעיל, מלבד פירורי הלחם ושמן הזית, בקערה ויוצרים קציצות בעובי 1 ס"מ ובקוטר של 4 ס"מ. מצפים קלות בסולת או פירורי לחם עדינים ומטגנים בחמאה או שמן זית על אש בינונית ארבע דקות מכל צד. חשוב ביותר לקחת כל חירויות שאתה רואה צורך או שישמח את חבריך ובני משפחתך. הגשנו את שלנו עם מחית ג'ינג'ר וסלק ואיזה גרגיר נחלים יפהפה לבוש בשמן לימון. אתה רשאי לעשות כרצונך. סלט ירוק וסלסת תירס מתוק, צ'יפס וטרטר זיתים ירוקים, ורד או בירה.
מרכיבים שתצטרך
גבעול סלרי צעיר ורך פרוס דקגבעול סלרי צעיר ורך פרוס דק
1/4 כוס שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו1/4 כוס שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו
שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו
או כל עשב תיבול שאתה נהנה ממנואו כל עשב תיבול שאתה נהנה ממנו
לא מגן מקומילא מגן מקומי
2 פלפלים, בכל צבע חריף או לא מגינה מקומית2 פלפלים, בכל צבע חריף או לא מגינה מקומית
פלפלים חריפים, כל צבע חם או לא מגן מקומיפלפלים חריפים, כל צבע חם או לא מגן מקומי
לא מגן מקומילא מגן מקומי
2 פלפלים, בכל צבע חריף או לא מגינה מקומית2 פלפלים, בכל צבע חריף או לא מגינה מקומית
פלפלים חריפים, כל צבע חם או לא מגן מקומיפלפלים חריפים, כל צבע חם או לא מגן מקומי
ג'ינג'ר טריג'ינג'ר טרי
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
חמין קצוץחמין קצוץ
ציוד שתשתמש בו
2 לימונים, קלופים דק2 לימונים, קלופים דק
2
מתכון זה סופק על ידי שפים מקצועיים והצטמצם ממתכון בתפזורת שסופק על ידי מסעדה. השפים של מטבחי רשת המזון לא בדקו את המתכון הזה, בפרופורציות המצוינות, ולכן, איננו יכולים להציג כל ייצוג לגבי התוצאות.

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, פינו גריג'יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.