קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות1
ציון בריאות67
מגזין

בית זנגביל

בית זנגביל
מנה אחת מכילה 8625 קלוריות, 120 גרם חלבון ו 211 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. אם יש לך סוכר חום, קמח עוגה, קרקרים כדי לבנות סככה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-45 דקות. נסו בית זנגביל (בתי זנגביל מיני), בית זנגביל, ו "בית הממתקים של אומה" (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: בסיס קרטון כבד עבור תיק מאפה הבית עם קצה רגיל בינוני וטיפ רגיל קטן
מרכיבים שתצטרך
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
3
במיקסר מצויד מצורף משוט, קרם את החמאה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים את הסוכר ומערבבים עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
5
הוסף את הביצים 1 בכל פעם עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
מוסיפים את המולסה ווניל ומערבבים. מנפים יחד את הקמח, זנגביל, קינמון, סודה לשתיה, ציפורן ומלח. עבודה בקבוצות, וערבוב לאחר כל תוספת רק עד בשילוב, מוסיפים את תערובת הקמח לתערובת החמאה-סוכר. לעצב את הבצק לדיסק עבה, לעטוף בנייר שעווה, להכניס למקרר 1 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
ונילוניל
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
עוטףעוטף
7
מחממים התנור ל 350 מעלות F ו גריז 2 סדינים עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
על משטח מקומח קלות, מחלקים את הבצק לשניים ומגלגלים כל חתיכה החוצה לסדין עבה 1/4 אינץ ' גדול.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
9
העבירו את דפי הבצק לסדינים, ולאחר מכן חתכו את הצורות הנדרשות עם התבניות שלכם (ראו תבניות הבית של Gingerbread להלן).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
10
אופים עד נוקשה וטוסט y, על 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
בואו להתקרר לחלוטין.
12
הפוך את הדובדבן המלכותי: במערבל עומד מצויד מצורף whisk, מקציפים את הסוכר של ממתקים וחלבונים ביצה יחד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבוניםחלבונים
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
13
הוסף יותר סוכר, אם יש צורך, כדי להגיע עקביות להפיץ.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
14
להרכיב ולקשט את הבית: דבק קירות הבית יחד על ידי הגדרת אותם על בסיס הקרטון, ו צנרת הדובדבן המלכותי במפרקים עם קצה רגיל בינוני מבפנים. Prop הצדדים עם בקבוקי יין או סודה ולתת להגדיר במשך 30 דקות. לצרף את חתיכות הגג, באמצעות הדובדבן באותו אופן
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
פופפופ
ייןיין
15
באמצעות מרית כדי להחיל את הדובדבן, דבק מיני wheats חלבית על הגג כדי להיראות כמו שכשוך. צרף את הדלת הקדמית, עם צירים עשויים הדובדבן (להשאיר אותו פתוח כדי להיות מזמין יותר). לקשט כמו שאתה אוהב, בעקבות ההצעות ברשימת המרכיב, באמצעות הדובדבן כדבק, במידת הצורך. השתמש עצה פשוטה קטנה עבור כל סגנון filigree עבודה קו דקורטיבי, ייתכן שתרצה. * מטבחי רשת מזון אזהרת ביצים גולמיים מציעים זהירות בצריכת ביצים גולמיות ומבושלות קלות בשל הסיכון הקל של סלמונלה או מחלות אחרות שמקורן במזון. כדי להפחית סיכון זה, אנו ממליצים לך להשתמש רק טרי, בקירור כראוי, נקי, כיתה א או aa ביצים עם פגזים שלמים, ולהימנע ממגע בין החלמונים או לבנים ואת הקליפה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציפויציפוי
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
1
שקיות נייר חומות, לפי הצורך
1
שני קירות קדמיים ואחוריים: 5 אינץ 'גבוה על ידי 8 אינץ' ארוך.
2
לגזור 2 חלונות מכל קיר, ו 2 1/2 על ידי 1 1/2 אינץ ' דלת באחד.
3
שני קירות צד בצורת בית (משולש על ריבוע): 5 אינץ 'גבוה על ידי 6 אינץ' ארוך, עם משולש 7 אינץ ' גבוה על גבי (לחתוך הכל 1 חתיכת).
4
חותכים חלון 1 מכל צד.
5
שתי חתיכות גג תלויים: 4 1/2 אינץ 'רחב על ידי 9 אינץ' ארוך.
6
דלת אחת: 2 1/2 אינץ 'גבוה על ידי 1 1/2 אינץ' רחב.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח עוגהקמח עוגה1WES E אומנויות השפה האנגליתסוכריות קטנות מקלות עבור פנס פוסט מחוץ לדלת, לפי הצורךסוכריות קטנות מקלות עבור פנס פוסט מחוץ לדלת, לפי הצורך7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים, בתוספת יותר לפי הצורךסוכר ממתקים, בתוספת יותר לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה כהה (לא blackstrap)מולסה כהה (לא blackstrap)2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2ביציםביצים1WES E אומנויות השפה האנגליתקרקרים כדי לבנות סככה, לפי הצורךקרקרים כדי לבנות סככה, לפי הצורך1WES E אומנויות השפה האנגליתסוכר מגורען עבור סחף שלג, לפי הצורךסוכר מגורען עבור סחף שלג, לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון4(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1WES E אומנויות השפה האנגליתנשיקות הרשי לבן עבור קוצים גג העליון, לפי הצורךנשיקות הרשי לבן עבור קוצים גג העליון, לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז3largesמרשמלו, לאיש השלגמרשמלו, לאיש השלג1WES E אומנויות השפה האנגליתמיני-wheats מגורר חלבית לגג, לפי הצורךמיני-wheats מגורר חלבית לגג, לפי הצורך1WES E אומנויות השפה האנגליתאפיפיות נקו עבור שביל מרוצף, לפי הצורךאפיפיות נקו עבור שביל מרוצף, לפי הצורך1stickבייגלה, לזרועות איש השלג, לפי הצורךבייגלה, לזרועות איש השלג, לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1השארממתקים מגוונים כגון סוכריות גומי, סוכריות מנטה, m & m של, שוקולד לבן צ'יפס, חם אדום, לא pareils או כיפות שלג, דראג' ים כסף, ירוק מנטה ג'לי חיים שומרי, וקרקרים בעלי חייםממתקים מגוונים כגון סוכריות גומי, סוכריות מנטה, m & m של, שוקולד לבן צ'יפס, חם אדום, לא pareils או כיפות שלג, דראג' ים כסף, ירוק מנטה ג'לי חיים שומרי, וקרקרים בעלי חיים1WES E אומנויות השפה האנגליתמיני טוטסי רולס עבור גדר, לפי הצורךמיני טוטסי רולס עבור גדר, לפי הצורך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח (16 כפות או 2 מקלות), מרוכךחמאה ללא מלח (16 כפות או 2 מקלות), מרוכך11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור