קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות8
סוגי מאכליםסלט
מגזין

בית על סלט טונה טווח

בית על סלט טונה טווח
צריך ללא גלוטן וסלט פסקטריאני? בית על סלט טונה הטווח יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 257 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך גבינת קוטג', סלרי, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו כריכי טונה ביתית מוקרמים, יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, ו כריכי ווסטרן ריינג' (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים ביצים בסיר, ומכסים לחלוטין במים קרים. מביאים מים לרתיחה. מכסים, מסירים מהחום, ונותנים לביצים לעמוד במים חמים במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מים חמים, וקריר. פיל, וקוצצים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
בקערה גדולה, טונה פתית.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים גבינת קוטג', ביצים, סלרי, בצל ירוק, פטרוזיליה, תיבול פלפל לימון, מלח סלרי, מיץ לימון ומיונז; מערבבים היטב. לְצַנֵן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
בצל ירוקבצל ירוק
מלח סלרימלח סלרי
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
ביצהביצה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.