קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

במיה אינדיאנית ממולאת בתבלינים

במיה אינדיאנית ממולאת בתבלינים
זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. גשו לסופר וקנו כורכום, שמן צמחי, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו במיה הודית מתובלת, במיה בסגנון הודי קל, ו שרימפס בגריל מתובל הודי במיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בצל ב 2 כפות. שמן במחבת גדולה על חום בינוני, ערבוב, עד חום זהוב עמוק, על 15 דקות; להעביר לקערה כמו מבושל ומתבשל עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
Trim במיה גבעולים ללא תרמילים חודרים (להשאיר קצת גזע על).
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים 1/2 כפית. מלח ותבלינים (אבל לא מיץ לימון, אם משתמשים) בקערה. חתוך כל תא במיה לאורכו מלמטה עד 1/2 פנימה. מהטיפ. לתקוע אצבע לתוך חריץ להחזיק אותו פתוח וכאלה עם כמה תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים במיה ונפט שנותר למחבת. מבשלים מעל חום בינוני עד השחמה קלה, 5 דקות, מפנה מחבת מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף 1/2 כוס מים ומיץ לימון, אם משתמשים; במהירות לכסות ומבשלים עד במיה הוא רך-פריך, 5 דקות. לזרוק בעדינות עם בצל.
מרכיבים שתצטרך
6
* לקנות בשווקים הודיים או ב worldspice.com.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.