קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

בנים בריאים בגריל Tilapia Po'

בנים בריאים בגריל Tilapia Po'
Boys Tilapia po בגריל בריא הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 285 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל סדוק טרי, מיונז, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו נערים tilapia פו בגריל עם רוטב טרטר תוצרת בית, Tilapia Po ' Boys, ו ירקות בגריל po ' boys (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.