קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

בננות פוסטר

בננות פוסטר
בננות פוסטר נטול גלוטן, ו קינוח. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 642 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. לכו לחנות ותביאו רום, בננות, גלידת ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו בננות פוסטר (Flambé בננות), בננות פוסטר II, ו בננות פוסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הסוכר, החמאה והקינמון במחבת פלמבה או במחבת.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים את המחבת על אש נמוכה או על מבער אלכוהול או על גבי התנור ומבשלים, ערבוב, עד הסוכר מתמוסס. מערבבים את ליקר הבננה ולאחר מכן מניחים את הבננות במחבת. כאשר חלקי הבננה מתרככים ומתחילים להשחים, מוסיפים בזהירות את הרום. המשך לבשל את הרוטב עד הרום חם ולאחר מכן להטות את המחבת מעט כדי להצית את הרום. כשהלהבות שוקעות, הרימו את הבננות מהמחבת והניחו ארבע חתיכות על כל חלק של גלידה. בנדיבות כפית רוטב חם מעל החלק העליון של הגלידה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
ליקר בננהליקר בננה
גלידהגלידה
רוםרום
בננהבננה
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.