קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

בסגנון קובני חזה הודו צלוי

בסגנון קובני חזה הודו צלוי
בסגנון קובני חזה הודו צלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 288 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם רוטב מיונז, כמון טחון, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: כריך קובני הודו צלוי, Lechón Asado (חזיר צלוי בסגנון קובני), ו טורקיה בסגנון קובני Picadillo.

הוראות

1
מערבבים הלמן של או מזונות הטובים ביותר מיונז רוטב עם שמן זית, מיץ ליים, כמון, אורגנו, ושום בשקית פלסטיק גדולה resealable.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים תרנגול הודו, פונים למעיל. סגור את התיק ואת לרבד במקרר עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר טורקיה מן המרינדה, השלכת המרינדה. מסדרים תרנגול הודו על מחבת צלייה עם מתלה או תבנית אפייה. צלי, 20 דקות או עד חום זהוב קל. להפחית את החום ל 350 ולצלות 1 שעה נוספת או עד מדחום מוכנס לתוך מרכז השד קורא 16
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
5
הסר ללוח חיתוך, אוהל רופף עם רדיד אלומיניום ולתת לעמוד 15 דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
קרש חיתוךקרש חיתוך