קושימומחה
מוכן ב1 ש, 21 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

בקלאווה שוקולד

בקלאווה שוקולד
בקלאווה שוקולד יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 24 מנות עם 242 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לכו לחנות והרימו מקל קינמון, קינמון טחון, ממרח שוקולד אגוזי לוז ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 21 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 18%. הציון הזה די גרוע. נסו בקלאווה שוקולד, בקלאווה שוקולד, ו בקלאווה שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 3 המרכיבים הראשונים בסיר בינוני על אש נמוכה; מערבבים עד שהדבש מתמוסס. הגבירו את האש לבינונית; מבשלים, ללא ערבוב, עד שמדחום ממתקים רושם 230 (כ -10 דקות).
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; להתחמם. מחק מקל קינמון.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
3
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים ממרח שוקולד אגוזי לוז בקערה חסינת מיקרוגל; מיקרוגל בגובה 30 שניות או עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
ממרח שוקולדממרח שוקולד
אגוזי לוזאגוזי לוז
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
שלב אגוזי לוז ו -5 המרכיבים הבאים (דרך מלח). מצפים קלות תבנית אפייה מזכוכית או קרמיקה בגודל 13 על 9 אינץ ' בתרסיס בישול. עבודה עם 1 פילו גיליון בכל פעם (כיסוי שנותר בצק כדי למנוע ייבוש), מקום 1 פילו גיליון לאורכו בתחתית של מוכן פאן, המאפשר קצוות של גיליון כדי להאריך מעל קצוות של צלחת; בקלילות מברשת עם חמאה. חזור על התהליך עם 5 יריעות פילו וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מאפה פילומאפה פילו
אגוזי לוזאגוזי לוז
חמאהחמאה
בצקבצק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מטפטפים כ -1 / 3 כוס שוקולד אגוזי לוז מומס על פני פילו.
מרכיבים שתצטרך
ממרח שוקולדממרח שוקולד
אגוזי לוזאגוזי לוז
7
מפזרים באופן שווה עם שליש תערובת אגוזים (כ 1/2 כוס). חזור על ההליך פעמיים עם פילו, חמאה, ממרח שוקולד אגוזי לוז ותערובת אגוזים. השכבה האחרונה העליונה של תערובת האגוזים עם 6 הגיליונות הנותרים פילו, כל אחד מוברש קלות בחמאה. לחץ בעדינות לתוך מחבת.
מרכיבים שתצטרך
ממרח שוקולדממרח שוקולד
אגוזי לוזאגוזי לוז
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
בצע 3 חתכים לאורכם ו -5 חתכים לרוחב ליצירת 24 מנות בעזרת סכין חדה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
9
אופים בחום של 350 למשך 35 דקות או עד שפילו מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מוציאים מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מטפטפים תערובת דבש על בקלאווה. מצננים במחבת על רשת. כיסוי; לאחסן בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
12
מכיוון שסדיני פילו דקים ועדינים, טפל בזהירות כדי שלא תקרע את הסדינים. שמור את הסדינים שאתה לא עובד איתם מכוסים כדי שלא יתייבש.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים קלויים בלבן, קצוץ גסשקדים קלויים בלבן, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז-ממרח שוקולד (כגון נוטלה)אגוזי לוז-ממרח שוקולד (כגון נוטלה)1stick(3 אינץ') קינמון(3 אינץ') קינמון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קלויים, קצוץ גסאגוזי לוז קלויים, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים24גיליונות24 (14 x 9 אינץ') גיליונות בצק פילו קפוא, מופשר24 (14 x 9 אינץ') גיליונות בצק פילו קפוא, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים קלויים, קצוץ גספיסטוקים קלויים, קצוץ גס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קלויים, קצוץ גסאגוזי מלך קלויים, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן