קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות49
מגזין

בקלה מיסו עם מלפפונים חריפים

בקלה מיסו עם מלפפונים חריפים
בקלה מיסו עם מלפפונים חריפים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 742 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם מירין, פילה בקלה, מלפפוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. מתכון זה מ recipes.prevention.com יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-20 דקות. נסו בקלה מיסו עם מלפפונים חריפים, מלפפונים בגריל מיסו, ו שעועית ירוקה ומלפפונים עם רוטב מיסו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.