קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

בקר וינדלו

בקר וינדלו
בשר Vindaloo עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 6 . מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 517 קלוריות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. . אם יש לכם זרעי כוסברה, פילה בקר, עלי קארי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הזרעים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מבשלים את הספר: מוס שוקולד עם זרעי הל כקינוח. עם כפית ציון 61% המנה הזאת טובה. נסו Goan בשר קארי עם חומץ: בקר Vindaloo, בקר וינדלו, ו בשר צלעות בקר Vindaloo (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.