קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז שוקולד

בראוניז שוקולד
בראוניז שוקולד עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה ללא חלב ולקטו אובו יש 189 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 10. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה סביב 25 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, תמצית ונילן, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: בראוניז שוקולד האולטימטיבי של הרשי / בראוניז שוקולד חלבית, בראוניז מתוקים ומלוחים: בראוניז פאדג'שוקולד מריר עם דולצ' ה דה לצ'ה, ו בראוניז מחבת אחת (בראוניז פאדג'שוקולד משולש).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 11 על 7 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה בינונית מקציפים סוכר, שמן, ביצים ווניל עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את הקמח, אבקת האפייה, המלח והקקאו; מערבבים לתערובת הסוכר. מערבבים פנימה את חמאת הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
4
מורחים את הבלילה באופן שווה לתבנית המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 25 עד 30 דקות בתנור שחומם מראש, עד ששולי הבראוניז מתחילים להתרחק מדפנות התבנית. מצננים לפני שחותכים לסורגים ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

בראוניז בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.