קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

ברוסקטה של ירקות האביב

ברוסקטה של ירקות האביב
Bruschettan של ירקות האביב יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 182 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן במחיר סביר עבור אביב. אם יש לכם עבה של לחם שאור, ארטישוק התינוק, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מתכונים דומים: צלעות כבש מטוגנות עם ירקות האביב וגרמולטה האביב, בצל אביב & ברוסקטה halloumi עם סלסה גזר & זעפרן, ו Barigoule של ירקות האביב.

הוראות

1
מחממים את התנור ל-37
2
משוך את העלים החיצוניים את הארטישוקים עד שתגיע העלים הפנימיים הצהובים. עם סכין קטנה וחדה, לקצץ את הגבעולים וכל כתמים ירוקים כהים מתחתית הארטישוק. לשפשף עם הלימון. חותכים את הארטישוק לאורך 1/8 אינץ ' עבה ומניחים בקערה; לסחוט את הלימון חצי מעליהם ולזרוק מעיל עם מיץ.
מרכיבים שתצטרך
תחתית ארטישוקתחתית ארטישוק
3
בלאנש את פול שעועית בסיר בינוני של מים רותחים במשך כ 15 שניות כדי לשחרר את עורם.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים ולתת מגניב, ואז לקלף את פול.
מרכיבים שתצטרך
5
במחבת גדולה ועמוקה, לחמם את 6 כפות שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את השום ואת השאלוט ומבשלים על אש מתונה עד ריחני, על 3 דקות. מערבבים בארטישוק עד מצופה בשמן ומתפשטים בשכבה זוגית. מכסים עם סיבוב של נייר קלף גדול סנטימטר מהמחבת, לחיצה עליו ישירות מעל הארטישוקים. מכסים את המחבת עם מכסה ומבשלים על חום נמוך בינוני עד ארטישוק בקושי רך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את האספרגוס, מכסים את הקלף והמכסה ומבשלים כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
חזור עם בצל ירוק, אפונה ו fava שעועית, הוספת אותם במרווחים של 3 דקות בערך והתאמת החום כך הירקות להזיע אבל לא חום. מתבלים במלח, מערבבים בעשבי תיבול ומסירים את המחבת מהחום.
מרכיבים שתצטרך
9
שים את פרוסות הלחם על תבנית אפייה, מברשת קלות את שני הצדדים עם שמן זית ואופים עד חום זהוב, כ 4 דקות לכל צד. הגדר את טוסטים על צלחות, כפית את הירקות על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך