קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות13
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

ברצינות אסיה: עוף בורמזי-מרק קוקוס

ברצינות אסיה: עוף בורמזי-מרק קוקוס
ברצינות אסיה: עוף בורמזי-מרק קוקוס הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 599 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא ירכיים עוף, כורכום, פלחי לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכונים דומים: אוכל אסייתי לנוחות (קוקוס-קארי מרק עוף עם אטריות), קוקוס אסיאתי - מרק כרוב עם עשב לימון, ו קוקוס אסיאתי - מרק כרוב עם עשב לימון.

הוראות

1
מניחים את הבצל קצוץ, זנגביל, שום, ו 4 כפות מים לתוך בלנדר. מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מורחים את העוף חתוך על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים קלות עם מלח ופלפל ולתת לשבת.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את הקמח בקערה. לאט להוסיף 1 כוס מרק עוף לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים מחבת מעל חום בינוני גבוה ומוסיפים את השמן. כאשר השמן חם, לזרוק את העוף מוקפץ ומטגנים עד מעט השחמה. חלק מן השומן יהיה לדקלם מן העור עוף.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את העוף עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הבצל הפרוס למחבת ומבשלים לאט, מה שמאפשר לבצל לקרמל במשך חמש עד שבע דקות. לקראת סוף הזמן שבו הבצלים מתחילים לחום, מוסיפים את הכורכום והפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
8
בסיר המתאים למרקים, מוסיפים את העוף יחד עם המיצים שיישבו, את הבצל המוקפץ, את הבצל ואת מחית הג ' ינג ' ר, ואת 2 כוסות הנותרים של מרק עוף. בזהירות להוסיף את קמח חומוס תערובת מרק, ערבוב במהירות, כך הקמח לא clump.
מרכיבים שתצטרך
מחית ג ' ינג ' רמחית ג ' ינג ' ר
9
מביאים את הסיר לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים בעדינות, חשוף, במשך 15 דקות. מתבלים לפי הטעם עם יותר מלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את חלב הקוקוס. מערבבים לערבב ולחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם אטריות, garnishes לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הקלטות שדה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.