קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות100
מגזין

בשר Puchero (תבשיל מקסיקני עם Hominy & ירקות )

בשר Puchero (תבשיל מקסיקני עם Hominy & ירקות )
המתכון בשר Puchero (תבשיל מקסיקני עם Hominy & ירקות ) מוכן בסביבות 3 שעות ו -30 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 53 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 717 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך כמון, עגבניות משומר, מפרק עגל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכונים דומים: Puchero Santafereño (בשר בקר קולומביאני, עוף ונזיד חזיר), בשר מקסיקני ומרק ביתי, ו בשר טריפה ונזיד ביתי: Posole.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.