קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

בשר במרינדה בגריל

בשר במרינדה בגריל
בשר במרינדה בגריל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 350 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו יין ומרינדה לעשבים, מרינדה עם לימון ופלפל, סיידר מתובל ומרינדה מייפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מייפל אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם עוגות מייפל-אגוז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו טנדורי בגריל-כתף כבש במרינדה יוגורט עם בצל בגריל ושעועית ירוקה, עוף במרינדה Mojo עם תפוחי אדמה סגולים בגריל ותירס חרוך וסלסה שעועית שחורה עם טורטייה קמח בגריל, ו קציץ בשר בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקצץ ולהשליך עודף שומן מבשר (שומן נוטף יכול לגרום התלקחויות). יש לשטוף חתיכות לטפוח יבש; במידת הצורך, לחתוך לחתיכות בגודל הגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
2
מניחים בשר בשקית zip-lock כבדה (1-גל. גודל; ראה הערות). לאטום את התיק ולהפוך חתיכות מעיל במרינדה. צ ' יל, פונה מדי פעם, לפחות 30 דקות או עד 1 יום עבור בשר ועוף, 20 עד 30 דקות לדגים.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
דגיםדגים
3
עם מלקחיים, להרים חתיכות מן התיק ולהניח על גריל ברביקיו 4 עד 6 אינץ ' מעל שכבה אחת, מוצק של גחלים חמים או חום גבוה על גריל גז מחומם (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמה גריל רק 2 עד 3 שניות; ראה הערות); סגור מכסה על ברביקיו גז. תשליך את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
עם מרית רחבה או מלקחיים, להפוך חתיכות מעל באמצע הבישול. (עבור פילה דגים עם העור, צד עור הגריל למטה הראשון; כדי להפוך, להחליק מרית מתחת לבשר להעיף על מקום אחר על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
5
להסיר ולהשליך את העור.) לבשל בשר בקר או כבש עד שנעשה לטעמך( לחתוך לבדיקה), 8 עד 10 דקות בסך הכל עבור בינוני נדיר; חזיר ועוף עד כבר לא ורוד במרכז החלק העבה ביותר (לחתוך לבדוק), 9 עד 12 דקות בסך הכל; או דגים עד בקושי אטום אבל עדיין לח למראה במרכז החלק העבה ביותר (לחתוך לבדוק), 9 עד 12 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בקרבקר
דגיםדגים
כבשכבש
חזירחזיר
6
להעביר בשר ללוח או מגש ולתת לנוח 2 עד 3 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר