קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

בשר בקר קוריאני מנגל (Pul-Kogi)

בשר בקר קוריאני מנגל (Pul-Kogi)
המתכון Korean BBQ Beefe (Pul-Kogi) מוכן תוך כ 30 דקות,. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 247 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא זנגביל, רוטב סויה, אגס ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. נסו טאקו נזיד בקר קוריאני (הידוע גם כגרסה שלי לטאקו צלעות קצרות של קוגי ברביקיו), בישול איטי מייפל צ'יפוטלה בקר ברביקיו, ו כלבי קוגי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Chenin Blanc, Gewurztraminer

ריזלינג, צ ' נין בלאן וגוורצטרמינר הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.