קושיקשה
מוכן ב1 ש, 8 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בשר חזיר צלוי עם צ'ימיצ' ורי וירקות קיץ

בשר חזיר צלוי עם צ'ימיצ' ורי וירקות קיץ
בשר חזיר צלוי עם Chimichurri וירקות הקיץ הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1263 קלוריות, 195 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 8 דקות. לך לחנות ותביא פלפל, חומץ יין, פילה חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל דרום אמריקאי. נסו בשר חזיר צלוי עם צ'ימיצ' ורי וירקות קיץ, עוף בגריל וירקות ברוטב צ'ימיצ' ורי, ו פילה חזיר עם צ'ימיצ' ורי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec חלוץ סיליה La עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
סיליה פיוניר מלבק
סיליה פיוניר מלבק
2017 Finca La Celia Pioneer Malbec הוא יין אטרקטיבי עם ניחוחות של פירות טריים בשלים, בהרמוניה מושלמת עם עדינות של סיגליות ו oak הזדקנות הערות. התקפה טובה מאוד על החיך, עם ריכוז פירותי, טיפוסי של Malbec, חיך מוצק בינוני אבל באותו זמן אלגנטי. זהו מלבק אידיאלי לשתות עם רוסטביף ארגטין עם "אמפנדס" טיפוסי.