קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

בשר חזיר צלוי עם תיבול אידיוט (ללא גלוטן)

בשר חזיר צלוי עם תיבול אידיוט (ללא גלוטן)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר צלוי עם תיבול אידיוט (ללא גלוטן). מתכון זה מספק 4 מנות. עם 205 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו שמן canolan, פלפל קאיין, אבקת בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו בשר חזיר Tenderloin דיאן - ללא גלוטן & Paleo, סלמון צלוי עם תיבול תוצרת בית אידיוט והשתקפות על נתינה, ו סלמון צלוי עם רוטב ג'מייקני ביתי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Vinan אלישיה לאס Compuertas עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Vina Alicia Las Compuertas Malbec
Vina Alicia Las Compuertas Malbec
אדום חזק עם גוונים סגולים. שילוב מדהים בין עוצמה ודיוק. מגלה פרי בשל ואופי מתוק של אוכמניות, שזיף ומרמלדה פירות אדומים. זה מסתובב עם הערות אלגנטיות של פלפל, מפרץ וקינמון. פרי שחור אינטנסיבי, משרעת גדולה ומסומנת כזה. בולט טאנינים בשלים ומשיי שלה ומספק mouthfeel אלגנטי ומורכב. ההזדקנות תשפר את מורכבות היין.אידיאלי כדי להתאים עם בשר שומני, בשר משחק, חריף, מבושל איטי או מנות בגריל.