קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

בשר חזיר שומשום קלוי עם סלט כרוב אסייתי

בשר חזיר שומשום קלוי עם סלט כרוב אסייתי
בשר חזיר שומשום קלוי עם סלט כרוב אסייתי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 312 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב ג'ינג'ר עם שומשום, בצל ירוק, שקדים בטעם וואסאבי וסויה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קרוק - סיר שומשום כריך חזיר משך עם סלט כרוב אסייתי, עוף בשומשום עם סלט כרוב אסייתי, ו שומשום קרוסטי halloumi עם סלט כרוב אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
2
להקציף יחד רוטב סויה ו 1/4 כוס רוטב בצלחת רדודה גדולה או שקית מקפיא פלסטיק zip-top; להוסיף חזיר, פונה מעיל. לכסות או לאטום, ולהירגע 10 דקות, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, לשלב כרוב, הבא 3 מרכיבים, הנותרים 1/4 כוס ההלבשה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר חזיר מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים חזיר על גיליון אפייה מרופד בנייר אלומיניום משומן קלות.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 450 במשך 20 עד 25 דקות או עד הסוף.
7
הסר מהתנור, ולתת לעמוד 5 דקות לפני חיתוך.
8
לזרוק סלט כרוב עם שקדים; לשרת עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
9
הערה: בדקנו עם חוות מייפל גרוב של ורמונט כל רוטב ג ' ינג ' ר שומשום טבעי יהלום כחול מודגש וואסאבי & שקדים רוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec עמק Vina Cobos Bramare Uco עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
אדום סגול עמוק. ניחוחות מורכבים של תבלינים ופירות: פירות יער אדומים טריים עם רמזים של סיגליות בשילוב עם תבלינים אפייה. חומציות תוססת וחיך בינוני אלגנטי עם מרקם משיי.